לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית לדיו / טונר למדפסת שלכם
חייגו 1700-50-70-55 והשליח בדרך אליכם

הסודות מאחורי מחסניות הדיו

מחסניות דיו הן עסק רווחי ומשגשג. כל יצרנית מדפסות מייצרת גם מחסניות דיו משלה ובמקרים בהם מבצעים הרבה הדפסות מחירן המצטבר של המחסניות הללו יכול בקלות לעלות על מחירה של המדפסת כולה. למעשה, ישנם יצרני מדפסות מסוימים שמוכרים את המדפסות שלהם בפחות מעלות הייצור שלהן מתוך ידיעה שהם יפצו על כך בעזרת רכישות של מחסניות דיו תואמות.

ממצבור הנתונים הזה עולות 3 מסקנות:

  • דיו מקורי למדפסת עלול להוות הוצאה משמעותית.
  • בהחלט שווה לבחון האם יש אלטרנטיבות זולות יותר עבור דיו למדפסת .
  • בין אם מדובר בדיו או אולי טונר, חשוב להבין את גדול ההוצאה לפני רכישת המדפסת.

דיו והמחיר הסופי

יצרני המדפסות להזרקת דיו לא עושות יותר מידי כסף מהמדפסות שלהם, איכותיות ככול שיהיו, הנתח הגדול של ההכנסות שלהם, בדומה לתעשיות אחרות,מגיע מהמוצרים הנלווים ובעיקר ממחסניות דיו. דיו עצמו אינו מוצר יקר והחברות טוענות כי התשלום הגבוה ניגבה עבור התאמת המחסנית למדפסת בצורה טובה ואיכותית.
בכל מיקרה, קפיצה על המדפסת הזולה ביותר רק כי היא זולה אינה הדרך המומלצת, כאמור המדפסת עצמה היא לא ההוצאה הגדולה, בכדי להבין את גודל ההוצאה יש לחשב גם את מחירם של מחסניות דיו מתאימות.

מחיר עבור עמוד

כל מיכלית דיו מיועדת למספר מסוים של הדפסות. בעוד שסך כל ההדפסות במציאות לא תמיד מתאים לפרסומי היצר הערכת המחיר הכללי לפי הנתון הזה יכולה לספק הערכה כללית טובה.

חישוב העלות הוא להלן – עלות ראש דיו לחלק במספר הדפים שהיא כביכול אמורה להדפיס. החישוב הזה ייתן את המחיר לעמוד, בעזרת המחיר הזה והערכה גסה של כמות ההדפסות תוכלו לחשב את המחיר הסופי.

טיפ לפני רכישת מדפסת.

ישנן מדפסות מסוימות המאפשרות לבעל המדפסת להחליף רק את ראש הדיו השחור או לחילופין רק דיו צבעוני בעוד שיש מדפסות אחרות בהן חובה להחליף את כל הראשים יחד בין אם הם גמורים או לא. אם אתם עומדים לרכוש מדפסת הזרקת דיו חפשו את אלה שנותנות לכם שליטה מוחלטת על כל המחסניות.

מחסניות דיו

השאירו פרטים

ונחזור אליכם מיידית



    השאירו פרטים

    ונחזור אליכם מיידית



      התקשרו עכשיו 1700-50-70-55