לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית לדיו / טונר למדפסת שלכם
חייגו 1700-50-70-55 והשליח בדרך אליכם

טונר זול ואיכותי למדפסת – המדריך המלא

טונר זול ואיכותי למדפסת- כך תרכשו במחיר משתלם

המדפסות הביתיות ואלו המתאימות גם לשימוש משרדי נחשבות לזולות באופן משמעותי מבעבר, אך הוצאות הטונר עדיין עלולות להצטבר לסכומים לא מבוטלים מדי שנה. אז כיצד בכל זאת אפשר לחסוך כסף רב על ראש דיו ואיך ניתן למצוא טונרים בזול? כל התשובות בפנים

טונר XEROX  | טונר זול ואיכותי למדפסת

אין בית או משרד שלא צריך מדפסת, על כך אין עוררין. אך בעוד מחירי המדפסות ממשיכים לרדת והופכים לנגישים יותר מאי פעם, מחירי הטונרים עדיין נחשבים להוצאה לא קטנה. החדשות הטובות הן שיש הרבה שאתם יכולים לעשות בכדי למצוא טונר זול ואיכותי למדפסת שלכם. הנה כמה צעדים שיעזרו לכם לעשות את זה בחוכמה:

בחרו את סוג המדפסת בחוכמה

אם טרם רכשתם מדפסת ואתם בדיוק מתלבטים איזה דגם לרכוש, מומלץ לשים דגש על מדפסת שתאפשר לכם חיסכון בדיו לטווח הארוך. קל לשכוח שמדפסת היא לא עלות חד פעמית, אלא השקעה מתמשכת. מדפסות מסתמכות לחלוטין על חומרי דיו וטונר מתכלים כדי לתפקד, ואלה אוזלים מעת לעת. אז בכדי שתוכלו לבחור נכון, ראשית חשוב להבין מה ההבדל בין דיו לטונר.

מדפסת קנון לה ניתן לרכוש טונר זול ואיכותי למדפסת

בעוד דיו וטונר משמשים לאותה מטרה, הם למעשה שונים ופועלים בדרכים שונות. מדפסות הזרקת דיו משתמשות בדיו נוזלי להדפסת תמונות והן מיועדות למדפסות הזרקת דיו. המחסניות פועלות באמצעות דיו נוזלי אשר משתחרר אל הדף. המחסניות מגיעות כמחסניות צבע בודדות או כבלוק.

לחילופין, מדפסות לייזר משתמשות בטונר יבש. מחסניות אלו מתפקדות באופן מורכב יותר, במקום דיו נוזלי, הן עושות שימוש באבקה יבשה המתחברת לנייר בכדי ליצור את ההדפסה. שיטה זו מאפשרת לקבל הדפסה ברמה גבוהה יותר, שמחזיקה מעמד במשך זמן רב. כמו כן הטונר מתאפיין בתפוקת גבוהה יותר, כלומר כמות הדפסות רבה יותר פר טונר.

בדקו מראש מה יכולות הטונר שבכוונתכם לרכוש

על גבי כל מחסנית טונר מצוין מספר ההדפסות המקסימלי אותם ניתן להדפיס. בכדי להיות בטוחים שמצאתם טונר זול, עליכם לחשוב את עלות המחסנית פר כמות ההדפסות אותה ניתן להפיק ממנה.  כך תקבלו את העלות הממוצעת לדף הדפסה, תוכלו לדעת מראש מה העלויות התפעוליות של המדפסת והאם זה בתקציב שלכם או חורג ממנו. חשוב לזכור כי הקיבולת על הקופסאות אינה נתון מדויק אלא אומדן. עם זאת, זוהי דרך טובה לקבל סדר גודל כללי של עלויות אחזקה שוטפות למדפסת שלכם.

מה עדיף טונר מקורי או תואם?

טונר מקורי הוא טונר אשר מיוצר על ידי אותו יצרן כמו המדפסת עצמה – טונר למדפסת HP למשל. טונר תואם נחשב ברוב המקרים ליקר יותר, אך הוא גם מתאפיין באיכות הדפסה גבוהה. אם אתם מעוניינים להפחית בעלויות הטונר תוכלו לבחור בטונר תואם, המיוצר על ידי חברות שונות ומתאים למגוון יצרנים. תוכלו למצוא סוגי טונרים תואמים המעניקים איכות הדפסה איכותית. למעשה רכישת טונר זול ואיכותי למדפסת היא ללא ספק אלטרנטיבה חסכונית יותר, והיא מתאימה לטווח רחב של מדפסות.

קנו יותר שלמו פחות

כמו בכל תחום קמעונאי, גם כאן, אריזת חסכון יכולה להיות אלטרנטיבה משתלמת יותר עבורכם. חבילות דיו משולבות מציעות דרך חסכונית לרכוש שני טונרים או יותר בבת אחת. למרות שהן יקרות יותר, הן מציעות תמורה טובה בהשוואה לעלות של מחסנית בודדת.

אל תפחדו להשוות מחירים

שוק המדפסות הינו שוק תחרותי הכולל מספר גדול של שחקנים. עובדה זו פועלת לטובת הצרכן, אשר מוזמן לבצע סקר שוק מקדים בקלות על ידי חיפוש און ליין, להשוות מחירים ולמצוא טונרים בזול באופן המהיר והקל ביותר.

השאירו פרטים

ונחזור אליכם מיידית



    השאירו פרטים

    ונחזור אליכם מיידית



      התקשרו עכשיו 1700-50-70-55