לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית לדיו / טונר למדפסת שלכם
חייגו 1700-50-70-55 והשליח בדרך אליכם

כיצד לבחור דיו למדפסת hp בקלות

בחירת ראשי דיו למדפסת hp בצורה קלה ופשוטה- זה אפשרי!

מחפשים דיו עבור מדפסת hp? תנו לנו להקל עליכם. הנה כמה נקודות שיהפכו את התהליך לפשוט ויסייעו לכם לבחור דיו למדפסת hp בצורה קצרה מהירה וחכמה וללא סיבוכים מיותרים.

HP LaserJet Pro M281fdw

רכשתם מדפסת של חברת hp? ברכות, בחרתם באחד מיצרני המדפסות האיכותיים והאמינים ביותר בעולם. עם זאת, חשוב שתדעו שבכדי ליהנות מהדפסה באיכות גבוהה עליכם לבחור בחוכמה לא רק את סוג המדפסת שלכם אלא גם את סוג הדיו. מדובר בבחירה שתקבע את חדות ההדפסה, את איכות התמונה שתקבלו ואת היכולת של ההדפסה לשמור על עמידות גם לאחר זמן רב.

בחירת דיו למדפסת hp – כל מה שחשוב לקחת בחשבון

בין אם אתם זקוקים למדפסת ביתית שתשתמש את בני המשפחה עבור הדפסות שוטפות כמו שיעורי הבית וחשבונות ובין אם המדפסת שלכם מיועדת לשימוש משרדי הכולל הדפסה של עשרות דפים בשבוע, לדיו שתבחרו יש השפעה מרבית על איכות ההדפסה שתקבלו וכמובן על עלויות ההדפסה השוטפות שלכם. כך, אם תבחרו נכונה תוכלו ליהנות מחסכון משמעותי בהוצאות.

  • איכות לפני הכול – הקפידו לרכוש ראשי דיו HP דרך ספק מוכר, כך שתוכלו להיות בטוחים שהמוצר הינו איכותי ולא פגום או מזויף. אם מצאתם אתר או חנות המציעים דיו במחיר נמוך באופן חריג מהממוצע בשוק כדאי לבדוק לעומק מה הסיבה למחיר הזול, ולא להתפתות לרכישות דרך ספקים מפוקפקים.
  • עלויות – מחיר הדיו הוא סוגיה חשובה במיוחד היות ומדובר בהוצאה חודשית לא מבוטלת. לכן מומלץ לבצע סקר שוק מקדים בקרב חנויות ואתרים המתמחים באספקת דיו ולבדוק היכן מוצע המחיר האטרקטיבי ביותר ביחס לאותו סוג דיו.
  • דיו מקורי או תואם? אחד הדגשים החשובים ביותר לפני שרצים לבחור דיו למדפסת hp הוא זיהוי סוג המחסנית. כידוע ישנם שני סוגי דיו אותם ניתן לרכוש עבור כל סוג מדפסת – דיו מקורי ודיו תואם. ההבדל המרכזי ביניהם הוא המחיר, כאשר דיו תואם נחשב לזול יותר. הסיבה לכך היא גם החיסרון המרכזי שלו, היות ומדובר בדיו שאינו מיועד רק למדפסת hp אלא למגוון רחב של מדפסת. בכדי לשמור על תקינות המדפסת שלכם מומלץ לבחור דיו HP מקורי, אשר מיוצר על ידי אותו היצרן שסיפק את המדפסת שלכם.
  • סוג הדיו – זקוקים להדפסות בצבע? במידה ואתם משתמשים בעיקר בדיו שחור תוכלו לחסוך את עלויות הדיו הצבעוני ולהשתמש בדיו שחור בלבד.

איזו מדפסת HP הכי מתאימה לי?

לפני שמחליטים לבחור דיו למדפסת hp חשוב שתבדקו את סוג המדפסת שנכון לכם. אחת הדרכים לקבוע זאת היא על ידי בדיקה של כמות ההדפסות המקסימלית אותה מאפשרת כל מדפסת. אם אתם זקוקים למספר רב של הדפסות, כדאי לבחור במדפסת מקצועית המיועדת לשימוש משרדי. מדפסת כזו תאפשר לכם לקבל מספר רב של הדפסות בזמן קצר ותוך חיסכון משמעותי בעלויות דיו.

השאירו פרטים

ונחזור אליכם מיידית



    השאירו פרטים

    ונחזור אליכם מיידית



      התקשרו עכשיו 1700-50-70-55