לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית לדיו / טונר למדפסת שלכם
חייגו 1700-50-70-55 והשליח בדרך אליכם

למה הכוונה כשאומרים טונר למדפסת ?

מה זה טונר למדפסת ?

כשמדברים על דיו למדפסות מידי פעם נתקלים במילה "טונר" ובאופן מפתיע רוב צרכני הדיו לא ממש יודעים מה זה אומר, במאמר זה ננסה לפזר את העשן סביב המושג.

ראשי דיו מול טונרים

מצד אחד יש לנו מחסניות דיו או ראשי דיו כפי שהם נקראים לפעמים. אותם כולנו מכירים, מדובר במיכלים קטנים ובתוכם דיו נוזלי בצבעים שונים, המיכלים מוחדרים לרוב בגב המדפסת ובעזרת מחטים מזעריות מזריקות נקודות קטנטנות של דיו על גבי הנייר.

מנגד עומדים הטונרים שנראים ומתנהגים אחרת, טונרים אינם משתמשים בדיו נוזלי אלא דיו שעבר המרה לצורת אבקה דקיקה מאוד המדפסת שולחת זרמים חשמליים מתאימים לתמונה הרצויה ובכל פעם שחלק מסוים של הנייר עובר לפני התוף של הטיונר (חלק קטן מאוד ובלתי נראה שעשוי ממתכת) הטונר למדפסת משגר את האבקה בהתאם.

 

במה לבחור

גם במקרה של דיו נוזלי וגם במקרה של דיו בצורה אבקה יש יתרונות וחסרונות, באופן כללי ניתן לומר כי:

  • דיו נוזלי הוא פיתרון טוב יותר להדפסה ביתית בהיקף קטן יחסית, דיו למדפסת יכול לייצר ניירת משרדית ותמונות משפחתיות באיכות גבוהה אבל במהלך כל הדפסה כמויות הדיו שיוצאות הן גדולות יחסית מה שעלול ליקר את העניין כשמדובר בהדפסת כמויות גדולות.
  • עבודה עם טונר למדפסת משתלמת יותר להדפסות בכמויות גדולות. השימוש הצורה האבקתית של הדיו מאפשרת שימוש יעיל וחסכוני יותר ומכאן שהמחיר הסופי עבור ההדפסות הוא נמוך יותר.

 

סוגי טונרים

בדיוק כמו עם ראשי דיו גם במקרה הזה ישנה אפשרות לרכוש מוצר מקורי מיצרנית דיו ידועה או לחילופין לרכוש מוצר גנרי שלרוב עולה הרבה פחות ויכול להגיע לביצועים דומים. השיקול המקרה הזה הוא בעיקר פיננסי ותלוי אך ורק בכם ובסכום שאתם רוצים להשקיע בהדפסות שלכם.

השאירו פרטים

ונחזור אליכם מיידית



    השאירו פרטים

    ונחזור אליכם מיידית



      התקשרו עכשיו 1700-50-70-55