לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית לדיו / טונר למדפסת שלכם
חייגו 1700-50-70-55 והשליח בדרך אליכם

מדפסת אפסון שתייתר את הדיו למדפסת

האם מייתרת חברת Epson את מחסנית הדיו של המדפסת?

התשובה לכך היא כן, לכל הפחות על סמך כותרת זו שהופיעה לפני מספר ימים בכתב העת "Wall Street": סקירה: חברת Epson מייתרת את מחסנית הדיו של המדפסת.

אולם, כאשר קוראים את הניתוח שמתחת לכותרת נחשפת תמונה מורכבת הרבה יותר: לחברת Epson יש קו מדפסות חדש עם יכולת לאחסן כמות כל כך גדולה של דיו עד כי תוכלו למעשה לשכוח מהצורך אי פעם למלא אותה מחדש.

חברת Epson, יצרנית מדפסת חלום הבלהות שלי, סוף כל סוף שמה קץ  לאימת מחסניות הדיו, לכל הפחות עבור אנשים הרוצים לזרוק כסף סתם ככה באופן גלוי. סדרת חמשת המדפסות החדשות המכילות מכלי דיו אקולוגיים (EcoTank) נראות כמו דגמים רגילים של מדפסות, רק שהן כוללות מכלים בצדדים שלהן המכילים כמויות גדולות של דיו למדפסת אפסון. איזו כמות? כמות שמחזיקה לשנים. כמות מספיק גדולה שתאפשר לילדים שלכם – או לכל הפחות לילדים שלי – להדפיס דפים צביעה לשעתיים ולא תבחינו בכך.

נשמע נהדר, אבל…

מחירן של מדפסות Epson אלו מתחיל ב- 400 דולר, מחיר שבשביל מישהו שבמקרה נמצא בשוק המדפסות הביתיות החדשות, אני יכול לומר לכם שמדובר במקום תלול מאוד להתחיל ממנו. מאה דולר הינו מחיר אופייני הרבה יותר וחברת Epson תמכור לכם מדפסת עבור מחיר זה גם כן, פחות 55 גלונים של דיו.

אז איזו עסקה נחשבת לטובה יותר?

התשובה לכך מסובכת, מספר לנו רוטמן, והיא תלויה לא רק בסובלנות שלכם כלפי השקעה מראש וגדולה, אלא גם ברצון שלכם לקחת סיכונים עם דיו למדפסת צד שלישי ועם רמת דאגה לגבי שמירת ציון סביבתי.

אולם עבור מרבית האנשים, מדובר יותר על בדיקת חשבון. להלן החישוב: במידה ואתם משחקים על פי החוקים של חברת Epson, מדפסת בשווי של 100 דולר העושה שימוש בדיו תורת Epson יכולה לעלות לכם 800 דולר במהלך פרק זמן של שנתיים, כך שדגם המכל האקולוגי (EcoTank) יעלה לכם בדיוק חצי מהסכום שצוין. אולם תשלום מלא עבור מחסניות דיו נחשב למושג שבור. במידה ואתם רוכשים אך ורק דיו לא ממותג עבור המדפסת שלכם השווה 100 דולר, העלות הכוללת שלכם, גם לאחר פרק זמן של שנתיים, תהיה פחות מ-200 דולר.

ההחלטה מצטמצמת לדבר הבא: האם תשלמו פחות ותתמודדו עם המטרד של החלפת מחסניות דיו ועם תקלות הדיו האפשריות?

או

האם הייתם מוכנים לשלם כמה מאות דולרים מראש עבור מדפסת המעלימה לחלוטין את טרחת הדיו?

 

השאירו פרטים

ונחזור אליכם מיידית



    השאירו פרטים

    ונחזור אליכם מיידית



      התקשרו עכשיו 1700-50-70-55