לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית לדיו / טונר למדפסת שלכם
חייגו 1700-50-70-55 והשליח בדרך אליכם

מדפסת הזרקת דיו או מדפסת לייזר ?

השוק הישראלי חצוי כרגע בין מדפסות הזרקת דיו למדפסות לייזר, אומנם לרוב האנשים יש מדפסת הפועלת בטכניקה של הזרקת דיו אבל יש הטוענים שאולי מדפסת לייזר טובה יותר. במאמר זה נסקור את שני המוצרים וננסה לסייע לכם להחליט מה טוב יותר בשבילכם.

 

מדפסות הזרקת דיו

מדפסות אלה שואבות דיו ממחסניות מיוחדות ובעזרת מחטים דקיקות מחדירות נקודות דיו מזעריות אל הדף. המדפסות עצמן יכולות לפעול ולייצר הדפסים טובים על שלל סוגי נייר באופן כללי ניתן לומר כי המחיר לצרכן של מדפסות המתבססות על הזרקת דיו זול יותר, במיוחד בהשוואה למדפסות לייזר ושמדובר במדפסת קלה ונוחה. ניתן לחפש דיו למדפסת דרך יצרני המותגים הנמצאים בדף הבית.

נקודת החולשה הבולטת של המדפסות הללו היא עלות הדיו שהם צורכות, מיכליות דיו מקוריות הן ללא ספק הוצאה משמעותית מאד אבל יש אלטרנטיבה זולה יותר בצורת דיו חלופי ומיכלי דיו מחודשים (מיכלים ריקים שעוברים תהליך שיחזור ומילוי) ראשי הדיו הללו נמצאים בשפע גם בחנויות וגם באתרים שונים המתמחים בנושא וקל מאד לרכוש אותן.

 

מדפסת לייזר

בניגוד למדפסות דיו, מדפסת לייזר משתמשת בטונר למדפסת הפועל בעזרת קרו לייזר בעיקרון הדומה לזה של מכונת הצילום, האובייקט המיועד להדפסה מועבר אל הזיכרון של המדפסת ומומר לרצף של פיקסלים, כול נקודה מקבלת זרם חשמלי על פי הצבע שלה כאשר פיקסלים בלי צבע לא מקבלים חשמל בעוד שפיקסלים צבועים מקבלים גלים באורכים שונים בהתאם לצבע המבוקש, לאחר מכן התוף המתכתי שמשיק לטונר מסתובבים ומשחרר את האבקה הצבעונית וכל צבע נמשך למקומו. טונר למדפסת סמסונג הוא אחד הפופולאריים בישראל.
אלו הן מדפסות מהירות ברזולוציה גבוהה וחסרונן המשמעותי ביותר הוא עלותן הגבוה מאד. גם כאן ניתן לחסוך עלויות על ידי רכישת טונרים חלופיים בחנויות ובאתרים המתמחים בכך.

 

לסיכום:

  • מדפסות הזרקת דיו עולות פחות ממדפסות לייזר.
  • ניתן להוזיל את העלויות הכרוכות ברכישת דיו למדפסת על ידי רכישת חליפים.
  • ניתן להוזיל את עלויות הטונרים של מדפסות הלייזר על ידי רכישת טונר למדפסת ממקור חליפי ולא ממותג.

 

עכשיו שיש לכם את כל המידע אתם מוכנים להחלטה.

השאירו פרטים

ונחזור אליכם מיידית



    השאירו פרטים

    ונחזור אליכם מיידית



      התקשרו עכשיו 1700-50-70-55