לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית לדיו / טונר למדפסת שלכם
חייגו 1700-50-70-55 והשליח בדרך אליכם

מהם יתרונות ההדפסה של מדפסת לייזר משולבת

מדפסת לייזר משולבת

מדפסות הלייזר המשולבות הפכו לבחירה הפופולארית באלפי בתים ומשרדים בישראל, בזכות היכולת שלהן לאפשר מגוון שימושים במכשיר אחד בלבד. מלבד מהירות הדפסה גבוהה וחיסכון בעלויות, למדפסות האלו יש לא מעט יתרונות בולטים. הנה רק חלק מהם.

יתרונות ההדפסה של מדפסת לייזר

יתרונות ההדפסה של מדפסת לייזר משולבת

מדפסת לייזר משולבת היא מדפסת המציעה מספר פונקציות במכשיר אחד – סריקה, צילום, פקס והדפסה. מנגנון העבודה מאחורי מדפסת לייזר זהה לזה של מכונת צילום (באמצעות תהליך האלקטרוגרפיה). כלומר, אלומת אור שיוצרת תמונות על דף נייר. בעבר היו זמינות רק מדפסות לייזר שחור לבן אך מאז התקדמה הטכנולוגיה באופן ניכר ומציעה כיום גם מדפסות לייזר צבעוניות, לשימוש ביתי או משרדי.

כיום המכשירים החדישים ביותר מציעים מדפסת לייזר משולבת למשרד בצבע או בשחור לבן, הכוללת פונקציות של סריקה, דואר אלקטרוני, פקס והדפסה. אם אתם בדיוק מתכננים לרכוש מדפסת חדשה לשימוש עסקי או ביתי, ייתכן בהחלט שמדפסת הלייזר המשולבת היא הבחירה הטובה ביותר עבורכם. הנה רק חלק קטן מהיתרונות ההדפסה של מדפסת לייזר משולבת והחכמה המציעה מגוון פתרונות במכשיר אחד בלבד:

  1. ביצועים

    מדפסות לייזר משולבות נחשבות כבר שנים לבחירה המועדפת ברוב המשרדים ובתי העסק, היות והן מתאימות לנפח עבודה גבוה. המדפסות האלו מסוגלות להדפיס מספר רב של דפים מבלי לחוות שום תקלה או הפרעה.

  2. מהירות

    למדפסת לייזר משולבת יש יכולת לספק כמות רבה של הדפסות תוך זמן קצר. קרן הלייזר בה משתמשת מדפסת הלייזר נעה בקצב מהיר מאוד, ובכך הופכת את תהליך ההדפסה למהיר יותר. סוג המדפסות האלו נחשב למהיר במיוחד בהשוואה למדפסת הזרקת דיו. למעשה, אפילו הגרסאות האיטיות ביותר של מדפסות לייזר מסוגלות להדפיס כ- 20 עמודים בדקה. המהירות הגבוהה הזו תורמת לעבודה פרודוקטיבית ויעילה.

  3. בחירה מומלצת לשימוש משרדי

    מדפסת לייזר משולבת נחשבת לבחירה אידיאלית עבור משרדים בזכות השילוב בין מהירות הדפסה גבוהה ובין איכות ודיוק. היא מתאימה יותר להדפסה מבוססת טקסט בהשוואה למדפסות הזרקת דיו, מה שהופך אותה לתוספת מושלמת לכל סביבה משרדית.

  4. אמינות ותחזוקה מעטה

    למרות שמדפסת לייזר היא מכשיר מכני, היא מתאפיינת באמינות ועמידות, המאפשרות לה לספק הדפסה איכותית. אחד מיתרונות ההדפסה של מדפסת לייזר משולבת היא שהן דורשות פחות תחזוקה ממדפסות הזרקת דיו. הסיבה לכך היא שלמדפסות אלו יש פחות חלקים נעים, מה שהופך אותן למועדות פחות לחסימות ותקלות. כך, אם משתמשים בה נכון ומקפידים על תחזוקה שוטפת, מדפסת לייזר יכולה להחזיק מעמד שנים רבות.

  5. חסכונית

    הטונרים המשמשים להדפסה מאפשרים לחסוך באופן ניכר בעלויות, והם מאפשרים להדפיס ממוצע של 1500-60,000 דפים, תלוי בסוג ההדפסה. גם החלפת מחסניות הטונר נחשבת לחסכונית מכיוון שהוא אינו יקר כמו מחסניות הדיו. בנוסף, בזכות שילוב הפונקציות של מספר מכשירים במדפסת אחת, מדפסות לייזר משולבות דורשות פחות משאבים באופן משמעותי בהשוואה לשימוש במכשירים נפרדים – הן חוסכות במקום ומוזילות את צריכת החשמל והדיו.

  6. עלות כוללת

    למרות שהעלות הראשונית של מדפסת לייזר משולבת גבוהה יותר, מדפסת לייזר יכולה להדפיס יותר ניירות במחיר זול יותר. בניגוד למדפסות הזרקת דיו, אין כאן שימוש במחסניות דיו. מדפסות הלייזר משתמשות בטונרים שיכולים להדפיס יותר ניירות ממחסנית דיו באותו מחיר.

  7. הדפסה שקטה

    יתרון נוסף למדפסות הלייזר המשולבות הוא העובדה שהן נחשבות לשקטות, כך שבזמן ההדפסה הן אינן גורמות לרעש רב. זהו פרט חשוב היות וברוב המקרים המדפסת ממוקמת בלב סביבת העבודה ועלולה לייצר הפרעות.

אם יש לכם שאלות או צריכים עזרה- צוות המומחים של ראש דיו ישמחו לעמוד לרשותכם. לפרטים מוזמנים ליצור קשר ונשמח לעזור לכם.

השאירו פרטים

ונחזור אליכם מיידית



    השאירו פרטים

    ונחזור אליכם מיידית



      התקשרו עכשיו 1700-50-70-55