לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית לדיו / טונר למדפסת שלכם
חייגו 1700-50-70-55 והשליח בדרך אליכם

ראשי דיו למדפסות משולבות

מהי מדפסת משולבת

מה זו מדפסת משולבת וכיצד בוחרים ראש דיו מתאים שישלב בין מחיר אטרקטיבי להדפסה ברמה גבוהה ואיכותית?
המאמר הבא מבטיח לעשות לכם סדר.

Canon Maxify MB2150 ראשי דיו למדפסות משולבות

בין אם אתם משדרגים את המדפסת המשרדית, מחליפים מדפסת ביתית לא תקינה, או מחפשים לרכוש מדפסת חדשה, כדאי לכם לבצע בדיקה מקיפה מראש על סוגי המדפסות הנפוצות היום ולבחון איזו מדפסת מתאימה בדיוק לצרכיכם. אחת המדפסות הנחשבות לפופולריות יותר ויותר עם הזמן הן המדפסות המשולבות הנחשבות לחכמות ומתקדמות במיוחד.

מדפסות משולבות – כל הפתרונות במכשיר אחד

לצד המדפסות הביתיות הקטנות והקונבנציונליות והמדפסות הגדולות המתאימות לשימוש משרדי, קיימת אלטרנטיבה נוספת, מדפסות משולבות. מדפסת משולבת הינה מדפסת המציעה מספר סוגי שימושים במכשיר אחד. מדפסות אלו מתאימות לשימוש משרדי אך כיום לקוחות פרטיים רבים בוחרים בה עבור שימוש ביתי, הודות לנוחות השימוש אותה היא מציעה.

מדפסת משולבת כשמה כן היא, משלבת מספר שימושי הדפסה, ברוב המקרים מדובר בסורק, מדפסת ופקס. מדובר בפתרון יעיל ונוח המשלב מספר פתרונות משרדיים במכשיר אחד. מעבר לנוחות השימוש, לתפעול הקל ולחיסכון בחשמל ובמקום הודות למכשיר המשלב מספר פונקציות באחד, למדפסת משולבת יש יתרון נוסף והוא החיסכון בעלויות אותה היא מספקת בטווח הרחוק. בשונה ממדפסות אחרות, מדפסת משולבת עושה שימוש בסט אחד של דיו עבור הדפסה, צילום ופקס. כך נחסכות עלויות הדיו למדפסת השוטפות באופן משמעותי של ראשי דיו למדפסות משולבות.

מה חשוב לדעת לפני שבוחרים מדפסת משולבת?

המדפסות הרב-תכליתיות נחשבות לפתרון יעיל ונוח לכל בית ומשרד והן משלבות מספר פונקציות משרדיות במכשיר אחד – סריקה, העתקה, הדפסה ועוד. עם זאת, מכיוון שמדפסות רב-תכליתיות נוטות להיות יקרות יותר ממדפסות קונבנציונליות, חשוב להקדיש תשומת לב לבחירת דגם המדפסת בכדי לוודא שהיא מתאימה בדיוק לצרכיכם.

נקודה אחת שכדאי לקחת בחשבון היא ממשק ההפעלה -בדקו מראש אם המדפסת המשולבת כוללת תוכנת הפעלה חינמית או שהיא תואמת לממשק ההדפסה הקיים שלכם. בנוסף, בדקו אילו פונקציות משמשות אתכם באופן קבוע ואלו צרכים נוספים עשויים להתעורר בעתיד הקרוב, כך שתוכלו לבחור מכשיר שיספק לכם מענה רחב ככל האפשר ויהווה השקעה לטווח הארוך.

איך לבחור ראש דיו למדפסת משולבת?

במדפסות משולבות ניתן לעשות שימוש בטונר תואם או מקורי. טונר מקורי הינו טונר המיוצר על ידי אותה חברה שייצרה את המדפסת, למשל XEROX. טונר תואם נחשב לכזה המספק איכות הדפסה גבוהה ואיכותית אך בהתאם, הוא מתאפיין לרוב במחיר גבוה יותר. טונר תואם נחשב לחלופה נגישה ונוחה יותר מבחינת מחיר והוא מיוצר על ידי חברות שונות ומתאים לטווח רחב של דגמי מדפסות משולבות.

אז כיצד לבחור נכון והאם יש בחירה טובה יותר? התשובה היא לא חד משמעית. בכדי למצוא את הפתרון המתאים ביותר עבורכם, בדקו מה עומד בראש סדר העדיפויות שלכם, האם חשובה לכם יותר איכות הדפסה גבוהה או שדווקא סוגיית המחיר ועמידה בתקציב היא זו שתכריע את הכף. כך או כך, חשוב לדעת שקיימים היום בשוק המדפסת סוגי טונרים איכותיים ביותר כמו גם ראשי דיו למדפסות משולבות, תואמים או מקוריים ואיכותיים, כך שתוכלו ליהנות מאיכות הדפסה טובה.

שחור לבן או צבעוני? החליטו מראש

בעבר, מדפסות צבעוניות נחשבו ליקרות במיוחד לרכישה ולתחזוקה. במהלך העשור האחרון, רמת מחיר מדפסות הצבע ירדה באופן משמעותי וכיום הן כמעט שוות למחירן של מדפסות שחור-לבן. לכן, גם אם אתם מחפשים מדפסת משולבת לשימוש משרדי, מומלץ לשקול רכישה של מדפסת המאפשרת הדפסה צבעונית, כך שתוכלו ליהנות מכל אפשרויות ההדפסה. מכיוון שכיום גם העלויות של ראשי דיו למדפסות משולבות במגמת ירידה, והודות לטונרים ולראשי דיו חליפיים, תוכלו ליהנות מהדפסות איכותיות, מהירות וזולות- המתאימות לכל כיס.

השאירו פרטים

ונחזור אליכם מיידית



    השאירו פרטים

    ונחזור אליכם מיידית



      התקשרו עכשיו 1700-50-70-55