לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית לדיו / טונר למדפסת שלכם
חייגו 1700-50-70-55 והשליח בדרך אליכם

רכישת דיו למדפסת- מדריך למשתמש

כך תבחרו ראשי דיו בצורה מושכלת וחכמה

בין אם אתם משתמשים במדפסת קטנה לשימוש ביתי ובין אם מדובר במדפסת מקצועית המיועדת לשימוש משרדי רחב היקף, רכישת דיו למדפסת היא השקעה לא קטנה. אז איך תמצאו את הדיו הטוב והחסכוני ביותר עבור המדפסת שלכם? כל התשובות בפנים

רכישת דיו למדפסת

אם אתם בדיוק מחפשים את המדפסת הבאה שלכם, עבור הבית או המשרד, חשוב שתבררו מראש לאיזה דגם מדפסת יתאים התקציב שלכם בטווח הארוך. לקוחות רבים רוכשים מדפסת ושוכחים שלא מדובר בעלות חד פעמית אלא בהשקעה מתמשכת. בכדי להבטיח את המשך פעילותה, קניית דיו למדפסת היא תנאי הכרחי. אז מה חשוב לדעת לפני רכישת דיו למדפסת? קבלו את המדריך השלם.

 דיו או טונר? ומה ההבדל ביניהם?

רבים לא בטוחים מה ההבדל בין טונר לדיו וטועים לחשוב כי מדובר באותו מוצר. למעשה אלו הם שני מוצרים שונים, אך שניהם מיועדים לאותה מטרה – הדפסה. מחסנית דיו מיועדת למדפסות הזרקת דיו והיא פועלת באופן של דיו נוזלי המשוחרר בעת ההדפסה ישירות אל פני השטח של הדף. הדיו מגיע במחסנית צבע בודדת או בבלוק. הטונר היא מחסנית דיו המיועדת לשימוש במדפסות לייזר, כשבמקום דיו נוזלי, נעשה שימוש באבקה יבשה אשר מייצרת את ההדפסה. על פי רוב, הדפסה בטונר נחשבת חסכונית יותר היות והיא מאפשרת תפוקת דפים גבוהה יותר פר מחסנית, בהשוואה לדיו.

רכישת דיו למדפסת – כל מה שצריך לקחת בחשבון

לפני רכישת דיו למדפסת, תידרשו לדעת את שם היצרן של המדפסת שלכם ואת מספר הדגם. האם המדפסת שלכם מתוצרתHP? Brother? Canon  ? חשוב שתבדקו בדיוק את סוג המדפסת שלכם, כולל דגם ויצרן. בנוסף חשוב לדעת מה סוג המדפסת, האם מדובר במדפסת הזרקת דיו או מדפסת לייזר.

אם אתם שוקלים לרכוש מדפסת הזרקת דיו, מומלץ לבדוק מראש את כמות ההדפסות הממוצעת אותה ניתן להפיק באמצעות מחסנית דיו אחת. הדרך הפשוטה לעשות זאת היא באמצעות קריאה של המדבקה על גבי המחסנית. פרט זה ייתן לכם אינדיקציה לכמה דפים תוכלו להפיק ממחסנית אחת, מה העלות ממוצעת של דף מודפס והאם זה כדאי עבורכם. חשוב לזכור כי כמות ההדפסות המקסימלית כפי שהיא מופיעה על גבי מחסנית הדיו היא אינה נתון מדויק אלא מטרתה לספק אומדן כללי.

לפני קניית דיו למדפסת חשוב לדעת שקיימות שתי אפשרויות: דיו מקורי ודיו תואם. דיו מקורי הוא דיו המיוצר על ידי אותו יצרן של המדפסת שלכם, דיו תואם הוא דיו המיוצר על ידי חברות שונות במטרה להתאים למגוון סוגי מדפסות. דיו מקורי נחשב לאיכותי ואמין יותר אך במקרים רבים דיו תואם נמכר במחיר זול יותר. שניהם מספקים איכות הדפסה טובה כך שהבחירה נתונה לשיקולכם, בהתאם לרמת התקציב. רכישת מחסניות טונר מיועדת עבור מדפסות לייזר, כמו מדפסות משולבות. כאן תוכלו ליהנות מחסכון משמעותי בעלויות על ידי רכישה של חבילות הכוללות מספר מחסניות של טונר צבעוני וטונר שחור.

 כך תדעו איזה סוג דיו אתם צריכים

זקוקים לדיו חדש ולא בטוחים איזה סוג מתאים? צריכים לרכוש טונרים למדפסות הלייזר במשרד ורוצים לדעת איזה טונר להזמין? ישנן מספר דרכים לקבוע את סוג הדיו הנדרש למדפסת שלכם. הדרך הראשונה היא לעיין במדרך למשתמש של המדפסת שלכם, סוג הדיו הנדרש יופיע שם. דרך נוספת היא להוציא מהמדפסת את מחסנית הדיו הריקה ולבדוק את המידע המופיע על המדבקה. בנוסף תוכלו לחפש את דגם המדפסת באתר האינטרנט של היצרן ולקבל את כל המידע לגביה, כולל סוג הדיו הנדרש.

השאירו פרטים

ונחזור אליכם מיידית



    השאירו פרטים

    ונחזור אליכם מיידית



      התקשרו עכשיו 1700-50-70-55