לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית לדיו / טונר למדפסת שלכם
חייגו 1700-50-70-55 והשליח בדרך אליכם

טיפים חשובים לפני רכישת מדפסת לבית ולמשרד

רכישת מדפסת לבית ולמשרד- בקלות ובפשטות בכמה שלבים

מחפשים מדפסת חדשה לשימוש ביתי או משרדי? עם כל כך הרבה סוגי מדפסות, יצרנים שונים ודגמים, אתם בהחלט יכולים להתבלבל. אז איך בכל זאת תוכלו לצלוח את המשימה המאתגרת הזו? הנה כמה טיפים לרכישת מדפסת שתתאים בדיוק לצרכים שלכם

רכישת מדפסת לבית ולמשרד

מדפסת היא כלי חיוני עבור שימושים משרדיים וביתיים כאחד. עם זאת, מציאת הדגם המדויק  שיתאים בדיוק לצרכיכם והעדפותיכם עלול להיות צעד מאתגר, במיוחד כששוק המדפסות מציע שפע אפשרויות כה גדול, בדרגות מחיר שונות. המדריך הבא נועד בכדי לעזור לכם להחליט איזו מדפסת לקנות בהתבסס על הצרכים, התקציב וההעדפות האישיות שלכם.

טיפים לרכישת מדפסת

אם אתם בדיוק מחפשים מדפסת ביתית חדשה, כדאי שתבחרו אותה בקפידה, כך שתוכלו ליהנות ממנה במשך זמן רב מבלי להתחרט על הרכישה. הנה כמה נקודות שכדאי לכם לשקול מראש:

  1. קבעו מראש מה סוג המדפסת המתאים לכם

    השאלה הראשונה שעליכם לשאול את עצמכם היא מה סוג ההדפסות לו אתם זקוקים ובאיזו כמות. קיימים שני סוגי מדפסות נפוצים: מדפסת הזרקת דיו ומדפסת לייזר, כל אחת מהן מתאימה לסוג שימוש אחר ומציעה יתרונות וחסרונות משלה. באופן כללי, מדפסת לייזר עושה שימוש בטונר אשר מאפשר מהירות הדפסה גבוהה ומתאפיין בעלויות נמוכות יחסית, ואילו מדפסת הזרקת דיו מציעה איכות הדפסה גבוהה ואיכותית, אך עלות ההדפסה נחשבת לגבוהה יותר. רגע לפני שאתם מבצעים רכישת מדפסת לבית ולמשרד שאלו את עצמכם- האם אתם זקוקים לכמות גדולה של הדפסות באופן שוטף? אם כן, ובמיוחד אם מדובר בשימוש משרדי- מומלץ לבחור במדפסת לייזר.

  2. בדקו מהי מסגרת התקציב שלכם

    רכשו מדפסת ביתית בעלות שתואמת את הסכום שהצבתם לעצמכם מראש ואל תתפתו לבצע רכישה יקרה מעבר ליכולותיכם. שימו לב שבנוסף למחיר המדפסת מתווספת עלות חודשית של הוצאות נייר ודיו שוטפות, לכן לא מדובר בהוצאה הכספית האחרונה שאתם צפויים לבצע בנושא. כמו כן, בכדי לוודא שלא תוציאו סכומים גבוהים מדי חודש על דיו, חשוב לבדוק מראש איזה דיו צורכת המדפסת שאתם מעוניינים לרכוש. הנה כמה שאלות שכדאי לכן לשאול מראש, בכדי שתוכלו לדעת מה רמת המחיר שמתאימה לכם: מהם צרכי ההדפסה שלכם? האם אם זקוקים למדפסת בסיסית או כזו המציעה מספר תכונות? האם אתם זקוקים לפונקציות העתקה, סריקה ופקס? כל אלו יעזרו לכם למקד את החיפוש ולא להתבלבל משפע האפשרויות שקיים בחוץ.

  3. קבעו מראש מהם צרכי ההדפסה שלכם

    לפני רכישת מדפסת לבית ולמשרד, בצעו הערכה של כמות ההדפסה היומית לה אתם זקוקים באופן שוטף. מדפסות מסוימות יכולות להדפיס מספר רב של יותר מאלפי דפים בחודש והן מתאימות עבור שימוש ביתי לצד משרדים ועסקים קטנים. אם אתם נוהגים להשתמש במדפסת רק אחת לכמה ימים, מומלץ לרכוש מדפסת שמתאימה לעומס עבודה קל, וכך לחסוך בעלויות באופן ניכר. אם אתם זקוקים דווקא לכמות גדולה של הדפסות תוך זמן קצר מומלץ לבדוק מה מהירות ההדפסה שמציעה כל מדפסת ביתית וכמה זמן לוקחת הדפסת דף אחד, כך שתוכלו לחשב את מספר הדפים המודפסים בממוצע פר דקה.

  4. בחרו מראש בין מדפסת בסיסית או משולבת

    שאלו את עצמכם האם אתם זקוקים למדפסת בסיסית המיועדת להדפסה בלבד או מדפסת מתקדמת המציעה מספר פונקציות, כולל סריקה, צילום ופקס. מדפסת משולבת תוכל לחסוך לכם בעלויות במשך הזמן, בזכות היכולת שלה להציע מספר פתרונות במכשיר אחד, אך אם אין לכם צורך בשימושים נוספים מלבד הדפסה, מומלץ לבחור במדפסת ביתית פשוטה שתוכל לעשות את העבודה בעלות נמוכה יותר.

 

השאירו פרטים

ונחזור אליכם מיידית



    השאירו פרטים

    ונחזור אליכם מיידית



      התקשרו עכשיו 1700-50-70-55