לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית לדיו / טונר למדפסת שלכם
חייגו 1700-50-70-55 והשליח בדרך אליכם

טיפים יעילים לתחזוקת מדפסות משולבות

מהן מדפסות משולבות ויתרונותיהם

מדפסת משולבת היא מוצר חכם המציע מגוון פתרונות במכשיר אחד. היא מתאימה לשימוש ביתי או משרדי ומציעה שלל פונקציות, מסורק ועד פקס. אז כיצד שומרים על תחזוקת המדפסת כך שתאריך ימים? הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לעשות זאת בקלות.

תחזוקת מדפסות משולבות

מדפסת משולבת היא מוצר מתקדם המציע מגוון פתרונות במכשיר אחד בלבד. עם הזמן הפכו המדפסות האלו לנפוצות במיוחד. אחד היתרונות הבולטים שלהן הוא החיסכון אותן הן מציעות, כאשר כל הפעולות מתבצעות דרך מכשיר אחד וכך גם צריכת החשמל והדיו.

תחזוקת מדפסות משולבות – כל מה שצריך לדעת

אם בעבר מכשירים כמו פקס וסורק התאימו בעיקר לשימוש משרדי, היום מדובר בפונקציות להן זקוק כל בית. כפועל יוצא בשנים האחרונות הפכו המדפסות המשולבות למוצר נפוץ במיוחד, בעל מחיר נגיש לצד יתרונות נוספים כמו חיסכון בעלויות, אמינות ותחזוקה מועטה. עם זאת, כשמדובר במדפסות חשוב לנקוט במספר צעדים שיבטיחו את אורך חייהן ואת יעילותן גם לאחר אלפי שימושים. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לשמור על תחזוקת מדפסות משולבות:

  1. בחרו נכון את סוג הדיו

החליטו מראש מה סוג הדיו שאתם מעוניינים להשתמש בו במדפסת המשולבת שלכם. תוכלו למצוא מגוון פתרונות דיו במחירים שונים, כך שתוכלו להתאים את סוג הדיו למדפסת לפי התקציב שלכם. כך, באפשרותכם לבחור בטונר תואם או מקורי עבור המדפסת. מה ההבדל? טונר תואם הוא דיו המיוצר על ידי חברה כלשהי, המספקת פתרונות דיו אשר מתאימים למגוון יצרני מדפסות.

כך, אותו סוג טונר בדיוק מתאים לדגמי מדפסות שונות מבית מותגים שונים. היתרון הבולט של הטונר התואם הוא המחיר הנוח אותו הוא מציע, עם זאת, בחלק מהמקרים איכות ההדפסה נחשבת לטובה אך לא מקסימלית, פרט שחשוב לקחת בחשבון. לעומתו, טונר מקורי הוא טונר למדפסת המיוצר על ידי אותה החברה שייצרה את המדפסת המשולבת. היתרונות של טונר מקורי הן איכות הדפסה גבוהה ורמת חדות מקסימלית.

החיסרון הבולט שלו הוא העלות הגבוהה יותר, בהשוואה לטונר תואם. חשוב לציין כי שני סוגי הטונר, תואם ומקורי, מציעים איכות הדפסה טובה ושניהם מתאימים לשימוש במדפסת משולבת, עם זאת, כמו בכל מדפסת אחרת גם כאן חשוב לבחור בסוג דיו איכותי שלא יפגום בפעילות המדפסת. בין אם בחרתם לבצע הזמנה און ליין או לרכוש דרך חנות פיזית, הקפידו לרכוש את הטונר דרך ספק מוכר ואמין. אם המחיר נראה לכם זול במיוחד מהממוצע בשוק, ודאו שמדובר במוצר לגיטימי ולא מזויף או פגום.

  1. השקיעו בנייר איכותי

נייר הדפסה זול עלול לפגוע בפעילות המדפסת התקינה לאורך זמן. אל תתפשרו על נייר באיכות ירודה ובחרו בנייר איכותי שיאפשר לכם ליהנות מהדפסה ברמה גבוהה מחד, וישמור על תקינות המדפסת שלכם מאידך. בנוסף, הקפידו להכניס את הנייר להדפסה כך שלא ייווצר מצב של ניירות תקועים אשר יעצרו את פעולת ההדפסה ויגרמו לתקלות.

  1. הקפידו על ניקיון המדפסת

אחת הפעולות החשובות בשמירה על תחזוקת מדפסות משולבות היא ניקיון המדפסת. מדובר גם על לכלוך חיצוני המצטבר על חלקי המדפסת הנראים לעין כמו חלקיקי אבק וגם על לכלוך החודר פנימה אל תוך חלקי המערכת הפנימיים. בכדי להפחית באופן משמעותי את רמת הלכלוך החודר פנימה יש למקם את המדפסת במקום שאינו חשוף לאוויר מבחוץ, למשל בסמוך לחלון. כמו כן חשוב לנקות את חלקיה החיצונים של המדפסת באופן שוטף באמצעות מטלית נקייה, רצוי אחת ליום ומקסימום אחת לשבוע.

השאירו פרטים

ונחזור אליכם מיידית



    השאירו פרטים

    ונחזור אליכם מיידית



      התקשרו עכשיו 1700-50-70-55